Verleiden
Wil je jouw mogelijke klant verleiden tot het lezen van wat jij wilt vertellen, verleid ze dan met beeld. Men kijkt eerst “plaatjes” en leest dan pas tekst. Zorg daarom dat je hun aandacht trekt. Dat geldt zowel voor online beeld, zoals op bijvoorbeeld jouw website, als voor geprint beeld.
Beeldtaal
Een professionele foto communiceert. Wat wil je laten zien van jouw bedrijf? Wat voor indruk wil je de klant meegeven? Wat wil je uitstralen? Dat vertel je door middel van je foto’s, nog voor er een letter tekst aan te pas is gekomen.
Geen stockfotografie
Hieruit volgt dat stockfotografie gebruiken een gemiste kans is. Het laat niets van jouw kwaliteiten zien en met een beetje pech gebruiken je concollega’s hetzelfde beeld. Professionele fotografie van jouw bedrijf draagt daarom bij aan het neerzetten van een goede branding.

5 redenen om personal branding te gebruiken en geen stockfoto’s
Authentiek beeld: jij bent uniek en jij bent jouw onderneming. Personal branding fotografie gaat over jou en is daarmee authentiek.
Consistent in beeld en kwaliteit: de keuze voor professionele fotografie levert jou een beeldbank op met consistent beeld. Oftewel: een voorraad foto’s van jou die je onbeperkt kunt inzetten voor je website en je social media. Omdat je kiest voor professionele fotografie krijg je consistent beeld, de visie en aanpak van de fotograaf en de nabewerking van de foto’s zorgen dat de collectie bij elkaar en bij jouw huisstijl past.
Herkenbaarheid: door de consistente aanpak en het gebruik van jouw eigen en persoonlijke stockfoto’s, zullen jouw website en uitingen op social media herkenbaarheid van jou en jouw bedrijf opleveren.
Onderscheidend: veel ondernemers maken gebruik van aangekochte stockfotografie. Dat zegt helemaal niets over hun of hun bedrijf; de klant weet niet goed met wie hij te maken krijgt. Wie eigen beeldbankfoto’s gebruikt zal zich onderscheiden; je geeft het signaal af dat je klantencontact belangrijk vindt en tegelijk positioneer je je als een professionele en serieuze ondernemer.
Onbeperkt inzetbaar: niet steeds een andere stockfoto hoeven zoeken die uitbeeldt wat jij wilt communiceren, want het ideale beeld daarvoor is natuurlijk net niet te vinden. Wanneer ik foto’s van en voor jou maak heb je voor ieder moment goed beeld tot je beschikking. Dit kan je dan onbeperkt inzetten.

Werkwijze
Van tevoren bespreken we jouw wensen. Wat is het doel van de foto’s, wat wil je communiceren? Wat zijn de kleuren van de huisstijl? Wordt het digitaal gepresenteerd of in gedrukte vorm?
Daarna stellen we een plan op, stuur ik jou een offerte en maken we afspraken.
Professionele nabewerking
Na de fotoshoot stuur ik jou de ruwe en onbewerkte bestanden. Jij kiest uit welke foto’s je wilt gebruiken en die ga ik vervolgens verder ontwikkelen middels een professionele nabewerking.
Levering
Je ontvangt de foto’s in het afgesproken formaat via wetransfer.com.
Bedrijfsfotografie
€ 225
bedragen zijn excl BTWVoorgesprek
1,5 uur fotografie
ieder uur extra fotografie € 150
professionele nabewerking
levering via wetransfer.com
excl reis- en parkeerkosten
reiskosten € 0,35/km